Založ si blog

Poďme žiť

Odovzdali mi žezlo

a poslali ma žiť.

Vraj je čas

nájsť si vlastnú cestu.

 

Križovatka na všetky smery.

Reálne je tu však len jediný.

 

Vravia, že môžem voľne dýchať,

no stále cítim povraz pri krku.

To hrubé lano,

čo mi nedovolí vzlietnuť,

odpútať sa od zeme.

 

Život má byť akýsi boj,

tvrdý, ťažký boj.

Ale ja odmietam vztýčiť zbraň,

zabudnúť na dušu v tele

a uveriť snu, čo ste mi vymysleli.

 

Spoločnosť strieľa ostré šípy pod kožu,

No trafia sa len tam, kde môžu.

 

Otváram oči dokorán,

prijímam svetlo života.

Predo mnou stojí púť,

ktorej tvary

modelujú moje ruky.

 

Preto

šťastne dýcham lásku do sveta

a odomykám brány

vlastnej existencii.

 

Milovaná sebcom

08.07.2017

Cez tŕne v oku pozerám sa späť, nevidím už nič, pád náhle vystriedal ten let. Z tmavého kúta vytiahol si ma na javisko, kde oťapená láskou, zahrala som druhé husle. Presvetlil si mi život, oslnil ma krásou. Stala som sa pred tebou úplne nemou a bosou. Myslela som, že spoločne dôjdeme až na samý vrchol, no potom si moje nohy, bez varovania, len tvrdo [...]

Káva

08.01.2017

Po týždni opäť spolu; posadila si nás teta káva za jeden stôl. Každá nesie si svoje vrece bôľu, no úsmev z pier stále nezmizol. … Pred nami, vrtí sa duch večného nápoja a my, pripravené utopiť v ňom pár špinavých slov, dúfajúc, že nám bolesť aspoň dočasne ukoja, posielame vlastnú súdnosť domov. … A obetavá káva len nasáva zlo z ľudstva, [...]

Chýbaš mi

03.10.2015

Neprejde deň, kedy by som aspoň jednu myšlienku nevenovala Tebe, hoci len maličkú, hoci len na sekundu. Neprestávaš blúdiť mojim svetom, napriek tomu, že doň už nepatríš, sama som tvoj vlak odstavila a teraz len nemo čakám na prázdnej stanici.

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00, aktualizované: 07:40

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 31888x
Priemerná čítanosť článkov: 1594x

Autor blogu

Kategórie