Založ si blog

Kufor a iné batožiny na sny

Strácam svoj dych medzi poletujúcimi bublinkami.

Z posledných síl pozorujem ich ladné krúživé pohyby.

Voda sa mi vlieva do mozgu a tlačí na oddelenie fantázie.

Prestáva to byť sranda, všetky bubliny si to už vytancovali k samému vrcholu.

Teraz by som asi mala umrieť.

Ale na to nie je čas, musím sa ísť pozrieť, či si už práčka dokončila svoju robotu.

Ó nie! Zase tie bublinky.

Ešte stále mixujú moje prádlo s ocovými ponožkami.

No nič, tu ma zatiaľ netreba, čo tak skočiť si k fontáne, veď tam som ho minule stretla.

Určite tade pôjde aj dnes.

Počkať, čo je vlastne za deň?

To je jedno, aj tak viem, že sa stane buď to, čo chcem, alebo to, čo nechcem.

Každopádne, ide tadiaľ.

Lebo chcem.

No nebude to také jednoduché.

Nemôžem sa pohnúť.

Ľudia hádžu vyžuté Orbitky na zem a ja som sa práve stala ich obeťou.

Nepustia ma za ním.

Už prechádza.

 Ide sám.

Kričím na neho, no vypli mi zvuk.

Ostáva už len jediná možnosť.

Oprava, tých možností je miliárd, ale ja sa chcem vznášať.

Nohy sa odlepili od zeme.

 Konečne cítim voľnosť.

Predieram sa tou modrotou a čakám, čo na mňa vybehne tentoraz.

Nič?

 Fajn, idem domov.

Oprava, letím domov.

Vchádzam cez zatvorené okno.

Však, komu sa chce hľadať kľúče od dverí.

Oprava, komu sa chce hľadať dvere?

Pozerám, že na chodbe sa hrdí nové zrkadlo.

Musím ho vyskúšať.

Čo to má byť?

Moje zdeformované telo odfúklo na školské ihrisko.

 Je tu tma.

Asi bude búrka.

Ešteže mám dáždnik.

Dnes mám akúsi smolu, zase umieram.

Blesk mi vypálil dieru do dáždnika a ja sa asi uškvarím.

Nevadí.

Hráme ďalej.

 Už sa vám niekedy stalo, že ste kŕmili tigra v ZOO cez mrežu a tá si z ničoho nič zmizla?

Áno, v dnešnej dobe je možné všetko, ale čo teraz?

Ja a strach vs. tiger šablozubý.

A ďalej už neviem.

Milovaná sebcom

08.07.2017

Cez tŕne v oku pozerám sa späť, nevidím už nič, pád náhle vystriedal ten let. Z tmavého kúta vytiahol si ma na javisko, kde oťapená láskou, zahrala som druhé husle. Presvetlil si mi život, oslnil ma krásou. Stala som sa pred tebou úplne nemou a bosou. Myslela som, že spoločne dôjdeme až na samý vrchol, no potom si moje nohy, bez varovania, len tvrdo [...]

Káva

08.01.2017

Po týždni opäť spolu; posadila si nás teta káva za jeden stôl. Každá nesie si svoje vrece bôľu, no úsmev z pier stále nezmizol. … Pred nami, vrtí sa duch večného nápoja a my, pripravené utopiť v ňom pár špinavých slov, dúfajúc, že nám bolesť aspoň dočasne ukoja, posielame vlastnú súdnosť domov. … A obetavá káva len nasáva zlo z ľudstva, [...]

Chýbaš mi

03.10.2015

Neprejde deň, kedy by som aspoň jednu myšlienku nevenovala Tebe, hoci len maličkú, hoci len na sekundu. Neprestávaš blúdiť mojim svetom, napriek tomu, že doň už nepatríš, sama som tvoj vlak odstavila a teraz len nemo čakám na prázdnej stanici.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 31890x
Priemerná čítanosť článkov: 1595x

Autor blogu

Kategórie