Založ si blog

Trýzeň jedného muža

Keď som si chcel vziať život

do vlastných rúk

uplietla silnú reťaz

z jemných nezábudiek

a zamkla ho v truhlici nehy.

 

Už ho nevlastním,

stala sa jeho spolumajiteľkou.

Riaditeľkou.

 

Jej slovo velí môjmu srdcu,

jej oči prebodli moju myseľ

a jej objatie

bráni mi kričať o pomoc.

 

Ona spustila lavínu bolesti

a kŕmi ju falošnou láskou

vždy, keď potrebuje

previesť cez prekážky.

 

Ja prestávam vidieť

svoje dno.

Rozum odumiera

a necháva sa bičovať

šialeným srdcom…

Milovaná sebcom

08.07.2017

Cez tŕne v oku pozerám sa späť, nevidím už nič, pád náhle vystriedal ten let. Z tmavého kúta vytiahol si ma na javisko, kde oťapená láskou, zahrala som druhé husle. Presvetlil si mi život, oslnil ma krásou. Stala som sa pred tebou úplne nemou a bosou. Myslela som, že spoločne dôjdeme až na samý vrchol, no potom si moje nohy, bez varovania, len tvrdo [...]

Káva

08.01.2017

Po týždni opäť spolu; posadila si nás teta káva za jeden stôl. Každá nesie si svoje vrece bôľu, no úsmev z pier stále nezmizol. … Pred nami, vrtí sa duch večného nápoja a my, pripravené utopiť v ňom pár špinavých slov, dúfajúc, že nám bolesť aspoň dočasne ukoja, posielame vlastnú súdnosť domov. … A obetavá káva len nasáva zlo z ľudstva, [...]

Chýbaš mi

03.10.2015

Neprejde deň, kedy by som aspoň jednu myšlienku nevenovala Tebe, hoci len maličkú, hoci len na sekundu. Neprestávaš blúdiť mojim svetom, napriek tomu, že doň už nepatríš, sama som tvoj vlak odstavila a teraz len nemo čakám na prázdnej stanici.

medveď, Liptovský Mikuláš

Medveďa, ktorý útočil v Liptovskom Mikuláši, našli s pomocou dronov do 1,5 hodiny

28.03.2024 13:53

Počas monitorovania medveďa bolo s dronmi nalietaných približne 74 kilometrov.

česko rusko ambasáda

Proruská špionážna sieť útočí proti EÚ: Poľsko a Česko spustili vyšetrovanie, majú zistenia týkajúce sa Slovenska

28.03.2024 13:50

Poľská kontrarozviedka (ABW) vyšetruje činnosť proruskej špionážnej siete zameranej proti členským štátom a orgánom Európskej únie.

Srbsko

Výbor Rady Európy podporil členstvo Kosova, Srbsko to odsúdilo

28.03.2024 13:10

Srbský šéf diplomacie označil rozhodnutie výboru PZ RE o podpore členstva Kosova za "škandalózne" a "hanebné".

čaputová

Čaputová: Členstvo v klube NATO nám poskytuje ochranu teraz aj do budúcna

28.03.2024 12:58

V piatok uplynie výročie 20. výročia vstupu Slovenska do Aliancie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 31822x
Priemerná čítanosť článkov: 1591x

Autor blogu

Kategórie