Založ si blog

Neresť pána Nabokova

Moja malá Lolita!

Nikdy nezabudnem na moment,

kedy Vaše prekrásne oči prvý krát udreli môj zrak.

Pri pohľade na Vás,

rozbolela ma samota

a od toho dňa moja duša kreslí nezmyselné príbehy o nás dvoch na dúhovú stranu vankúša.

Bolo to pätnásteho júla tohto roku,

čo som stratil pojem o čase.

Zakrútila sa mi hlava

a nedobrovoľne upadol  som do priepasti lásky.

Zachrániť ma môže jedine dotyk Vašich pier pri krku.

Modlím sa,

nech sa Vaša jemná rúčka načiahne po zúfalom šialencovi

a vytiahne ho k sebe na stoličku.

Lolita,

v mene všetkých motýľov a iných lúčnych krás,

ďakujem Vám,

že ste!

Prosím Vás,

prevezmite kormidlo môjho života

a točte ním pokým neumriem.

Milovaná moja,

dovoľte mi byť Vaším verným otrokom.

Môj svet sa topí vo Vašej kráse a ja….

Milujem Vás!

Milovaná sebcom

08.07.2017

Cez tŕne v oku pozerám sa späť, nevidím už nič, pád náhle vystriedal ten let. Z tmavého kúta vytiahol si ma na javisko, kde oťapená láskou, zahrala som druhé husle. Presvetlil si mi život, oslnil ma krásou. Stala som sa pred tebou úplne nemou a bosou. Myslela som, že spoločne dôjdeme až na samý vrchol, no potom si moje nohy, bez varovania, len tvrdo [...]

Káva

08.01.2017

Po týždni opäť spolu; posadila si nás teta káva za jeden stôl. Každá nesie si svoje vrece bôľu, no úsmev z pier stále nezmizol. … Pred nami, vrtí sa duch večného nápoja a my, pripravené utopiť v ňom pár špinavých slov, dúfajúc, že nám bolesť aspoň dočasne ukoja, posielame vlastnú súdnosť domov. … A obetavá káva len nasáva zlo z ľudstva, [...]

Chýbaš mi

03.10.2015

Neprejde deň, kedy by som aspoň jednu myšlienku nevenovala Tebe, hoci len maličkú, hoci len na sekundu. Neprestávaš blúdiť mojim svetom, napriek tomu, že doň už nepatríš, sama som tvoj vlak odstavila a teraz len nemo čakám na prázdnej stanici.

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 31820x
Priemerná čítanosť článkov: 1591x

Autor blogu

Kategórie