Založ si blog

Duše a dušičky

Mier z duše sa vytratil po zdanlivom nešťastí. Sklamaná duša to neustála a sklamala inú, dovtedy šťastnú dušu. Pošeplala jej hromy do srdca. Dôvod jej konania ostáva neznámy do chíle, kedy zistíme, že daná duša je vtelená na planétu Zem. Úbohá duša spútaná strachom o svoju reputáciu… Bojí sa, že stratí všetko, nevediac, že nemá nič a tak prihrala ranu čistej, novej a nepoškvrnenej duši. Zmätená dušička, ktorá sa práve rozhliadala po milujúcich objatiach prijala bremeno negatívnej energie aby ukojila svoj hlad po láske. V Božskej duši tak namiesto lásky kvitne záhrada nenávisti. Korene zapustila až do jadra milej osôbky. Tá teraz v mene dobra chŕli oheň do dialky. Už zasiahla niekoľko nevinných obetí, ktoré následne zachvátila cholera zloby. Taktiež si to namierila na pár už bolesťou pobozkaných duší. Tie okamžite identifikovali príčinu pálivých plameňov a posiate jazvami chytili sa hasiť napáchané zlo. Ako to už v živote býva, tie najbiednejšie dušičky ostrieľané kadejakými nepeknosťami bývajú celému svetu príkladom. Záchranou. Akousi vodou v púšti. Majú nesmiernu silu, ktorou odtisnú svet späť do rovnováhy. Zas a znova je to len o životnom kolobehu, ktorý nájdeme vo všetkom, čo má čo i len minimálne dočinenie so životom. Všetko do seba dokonale zapadá. Všetko je kruh. Amen.

Milovaná sebcom

08.07.2017

Cez tŕne v oku pozerám sa späť, nevidím už nič, pád náhle vystriedal ten let. Z tmavého kúta vytiahol si ma na javisko, kde oťapená láskou, zahrala som druhé husle. Presvetlil si mi život, oslnil ma krásou. Stala som sa pred tebou úplne nemou a bosou. Myslela som, že spoločne dôjdeme až na samý vrchol, no potom si moje nohy, bez varovania, len tvrdo [...]

Káva

08.01.2017

Po týždni opäť spolu; posadila si nás teta káva za jeden stôl. Každá nesie si svoje vrece bôľu, no úsmev z pier stále nezmizol. … Pred nami, vrtí sa duch večného nápoja a my, pripravené utopiť v ňom pár špinavých slov, dúfajúc, že nám bolesť aspoň dočasne ukoja, posielame vlastnú súdnosť domov. … A obetavá káva len nasáva zlo z ľudstva, [...]

Chýbaš mi

03.10.2015

Neprejde deň, kedy by som aspoň jednu myšlienku nevenovala Tebe, hoci len maličkú, hoci len na sekundu. Neprestávaš blúdiť mojim svetom, napriek tomu, že doň už nepatríš, sama som tvoj vlak odstavila a teraz len nemo čakám na prázdnej stanici.

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00, aktualizované: 10:05

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 31821x
Priemerná čítanosť článkov: 1591x

Autor blogu

Kategórie