Neresť pána Nabokova

12. augusta 2015, happinessa, Nezaradené

Moja malá Lolita!

Nikdy nezabudnem na moment,

kedy Vaše prekrásne oči prvý krát udreli môj zrak.

Pri pohľade na Vás,

rozbolela ma samota

a od toho dňa moja duša kreslí nezmyselné príbehy o nás dvoch na dúhovú stranu vankúša.

Bolo to pätnásteho júla tohto roku,

čo som stratil pojem o čase.

Zakrútila sa mi hlava

a nedobrovoľne upadol  som do priepasti lásky.

Zachrániť ma môže jedine dotyk Vašich pier pri krku.

Modlím sa,

nech sa Vaša jemná rúčka načiahne po zúfalom šialencovi

a vytiahne ho k sebe na stoličku.

Lolita,

v mene všetkých motýľov a iných lúčnych krás,

ďakujem Vám,

že ste!

Prosím Vás,

prevezmite kormidlo môjho života

a točte ním pokým neumriem.

Milovaná moja,

dovoľte mi byť Vaším verným otrokom.

Môj svet sa topí vo Vašej kráse a ja….

Milujem Vás!