Založ si blog

Oslava života

Zavri oči a cíť ten tok,

zabudni, že je utorok.

Zbav sa všetkých myšlienok,

jedine tak, spravíš si v hlave poriadok.

Skús vstúpiť do mora lásky,

ktoré nepozná žiadne prekážky.

Ponor sa hlbšie, kresli obrázky,

a čo najďalej zahoď všetky svoje masky.

Ľúb celým svojim telom,

nevynechaj ani jedinú bunku.

Otvor srdce priateľom

a nasaď si svoju korunku.

Ži, miluj a tvor!

To je jediný rozkaz pre teba,

nemusíš byť bohatý doktor,

nič také ti k šťastiu netreba.

Prosím vpusť moje slová do srdiečka,

ľahni si na trávu a privri si viečka.

Nadýchni sa Božieho slniečka,

nechaj, nech sa rozozvučí pesnička.

Slávme život, kým je čas,

každá stotina, prináša klas.

Nenechajme sa odradiť, keď príde tuhý mráz,

pretože o chvíľu tu bude teplo zas.

Milovaná sebcom

08.07.2017

Cez tŕne v oku pozerám sa späť, nevidím už nič, pád náhle vystriedal ten let. Z tmavého kúta vytiahol si ma na javisko, kde oťapená láskou, zahrala som druhé husle. Presvetlil si mi život, oslnil ma krásou. Stala som sa pred tebou úplne nemou a bosou. Myslela som, že spoločne dôjdeme až na samý vrchol, no potom si moje nohy, bez varovania, len tvrdo [...]

Káva

08.01.2017

Po týždni opäť spolu; posadila si nás teta káva za jeden stôl. Každá nesie si svoje vrece bôľu, no úsmev z pier stále nezmizol. … Pred nami, vrtí sa duch večného nápoja a my, pripravené utopiť v ňom pár špinavých slov, dúfajúc, že nám bolesť aspoň dočasne ukoja, posielame vlastnú súdnosť domov. … A obetavá káva len nasáva zlo z ľudstva, [...]

Chýbaš mi

03.10.2015

Neprejde deň, kedy by som aspoň jednu myšlienku nevenovala Tebe, hoci len maličkú, hoci len na sekundu. Neprestávaš blúdiť mojim svetom, napriek tomu, že doň už nepatríš, sama som tvoj vlak odstavila a teraz len nemo čakám na prázdnej stanici.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 31904x
Priemerná čítanosť článkov: 1595x

Autor blogu

Kategórie