Založ si blog

Káva

Po týždni opäť spolu;

posadila si nás teta káva za jeden stôl.

Každá nesie si svoje vrece bôľu,

no úsmev z pier stále nezmizol.

Pred nami, vrtí sa duch večného nápoja

a my, pripravené utopiť v ňom pár špinavých slov,

dúfajúc, že nám bolesť aspoň dočasne ukoja,

posielame vlastnú súdnosť domov.

A  obetavá káva len nasáva zlo z ľudstva,

počúva, lieči ho a neraz popudzuje zverstvá.

 

Milovaná sebcom

08.07.2017

Cez tŕne v oku pozerám sa späť, nevidím už nič, pád náhle vystriedal ten let. Z tmavého kúta vytiahol si ma na javisko, kde oťapená láskou, zahrala som druhé husle. Presvetlil si mi život, oslnil ma krásou. Stala som sa pred tebou úplne nemou a bosou. Myslela som, že spoločne dôjdeme až na samý vrchol, no potom si moje nohy, bez varovania, len tvrdo [...]

Chýbaš mi

03.10.2015

Neprejde deň, kedy by som aspoň jednu myšlienku nevenovala Tebe, hoci len maličkú, hoci len na sekundu. Neprestávaš blúdiť mojim svetom, napriek tomu, že doň už nepatríš, sama som tvoj vlak odstavila a teraz len nemo čakám na prázdnej stanici.

Duše a dušičky

05.09.2015

Mier z duše sa vytratil po zdanlivom nešťastí. Sklamaná duša to neustála a sklamala inú, dovtedy šťastnú dušu. Pošeplala jej hromy do srdca. Dôvod jej konania ostáva neznámy do chíle, kedy zistíme, že daná duša je vtelená na planétu Zem. Úbohá duša spútaná strachom o svoju reputáciu… Bojí sa, že stratí všetko, nevediac, že nemá nič

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 31902x
Priemerná čítanosť článkov: 1595x

Autor blogu

Kategórie