Založ si blog

Milovaná sebcom

Cez tŕne v oku pozerám sa späť,

nevidím už nič,

pád náhle vystriedal ten let.

 

Z tmavého kúta

vytiahol si ma na javisko,

kde oťapená láskou,

zahrala som druhé husle.

 

Presvetlil si mi život,

oslnil ma krásou.

Stala som sa pred tebou

úplne nemou a bosou.

 

Myslela som, že spoločne

dôjdeme až na samý vrchol,

no potom si moje nohy,

bez varovania,

len tvrdo potkopol.

 

Sladké slová ostali,

to len oči hľadia inam,

dostal si do vienka,

horlivú lásku k mnohým ženám.

 

Teraz už viem,

nie je to len tvoja vina,

to rodina ťa otrávila,

keď zabudla na milovaného syna.

 

Kŕmiš ego plytkými dotykmi,

k šťastiu nechýba ti veľa,

len zozbierať dámske srdcia

a vynútiť si z nich trochu lásky pre seba.

 

Ty nie si prelietavý,

ty si len dieťa hladné po láske,

ktorú matka mu odoprela.

 

A ja?….

Ja som obyčajné dievča

túžiace po silnom objatí

statočného muža…

 

Hoci som okúsila tvoje bozky,

ochutnala tvoj bohémsky život,

a odovzdala ti kus seba,

stále som len jednou z mnohých,

chytených v pasci teba.

 

 

 

Káva

08.01.2017

Po týždni opäť spolu; posadila si nás teta káva za jeden stôl. Každá nesie si svoje vrece bôľu, no úsmev z pier stále nezmizol. … Pred nami, vrtí sa duch večného nápoja a my, pripravené utopiť v ňom pár špinavých slov, dúfajúc, že nám bolesť aspoň dočasne ukoja, posielame vlastnú súdnosť domov. … A obetavá káva len nasáva zlo z ľudstva, [...]

Chýbaš mi

03.10.2015

Neprejde deň, kedy by som aspoň jednu myšlienku nevenovala Tebe, hoci len maličkú, hoci len na sekundu. Neprestávaš blúdiť mojim svetom, napriek tomu, že doň už nepatríš, sama som tvoj vlak odstavila a teraz len nemo čakám na prázdnej stanici.

Duše a dušičky

05.09.2015

Mier z duše sa vytratil po zdanlivom nešťastí. Sklamaná duša to neustála a sklamala inú, dovtedy šťastnú dušu. Pošeplala jej hromy do srdca. Dôvod jej konania ostáva neznámy do chíle, kedy zistíme, že daná duša je vtelená na planétu Zem. Úbohá duša spútaná strachom o svoju reputáciu… Bojí sa, že stratí všetko, nevediac, že nemá nič

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 08:42

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 31901x
Priemerná čítanosť článkov: 1595x

Autor blogu

Kategórie